#8 żyje nie życiem

 Chodź tytuł może wywoływać rozterki na temat jego drugiego dna to jeszcze aż tak źle u mnie nie jest. 

Wiem, że się powtórzę, ale kto wymyślił zdalne nauczanie, to jeden z wielu głupich pomysłów rządu. Już widzę wszystkich przyszłych inżynierów (w tym siebie), który nawet betonu nigdy nie mieszali. 

Ale nie o tym chciałam dzisiaj.. 

Chciałbym móc tak jak kiedyś napisać "to był dobry dzień głodówka udana" ale niestety ostatni czas mi nie służy, z dnia na dzień jest gorzej zamiast lepiej, a sytuacja na uczelni tego nie poprawia. 

Jutro plan głodówka trzymajcie kciuki kochani, że się uda bo kiedyś musi 

W moim zwyczaju zawsze na końcu wpisu jest wrzucanie zdjęć motywujących ale dzisiaj jako dawkę motywacji gorąco polecam film "TO THE BONE" To właśnie za jego sprawą postanowiłam w końcu nie wyglądać jak goryl 

Komentarze

  1. Ja bym się tam bardzo cieszyła ze zdalnego nauczania, ale niestety mojej pracy się zdalnie wykonywać nie da. Pozdrawiam, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zdalnego nauczania - mam te same przemyślenia. Ja jestem Na psychologii I jak to tak dalej pójdzie to już widzę swoją przyszła praktykę... ;)
    Co do filmu To The Bone to mnie on raczej demotywuje i straszy. Nie chce tak skończyć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#11 Jeden krok w przód dwa w tył

#10 Krok za krokiem i maraton przebiegnę

#9 Pierwsze kroki nie muszą być wielkie